Forumindex
Författare Meddelande
<  Flygplan och kanelgifflar..  ~  Gnäll!
InläggPostat: fre mar 17, 2006 1:43 am  Svara med citat
Pueben
Ettagluttare
Ettagluttare

iggy skrev:
therese skrev:
jag vill gnälla på min dåliga karaktär. jag KAN helt enkelt inte sluta äta godis. mitt sockerberoende är värre än jag trodde. snart ramlar väl mina tänder ut Sad


I hear you sistah Wink

Jag är likadan. Tricket är att borsta tänderna nogrant, inte röka och gärna käka minst en fluortablett om dagen.

Ja om man inte är som jag som fått ärva min fars tänder som nästan aldrig får hål Smile (Fast jag följer rådan ovan ändå för säkerhets skull)


Nejnej, tricket ligger i att ersätta beroendet med ett annat beroende. Det är det enda som fungerar för oss verkliga människor. Folk som påstår att de kan sluta exempelvis röka utan att ersätta det med något annat, är förmodligen betalda av någon reklambyrå.
Jag ersätter mitt sockerberoende med bl.a. kaviar, philadelphiamjukost och morötter (gärna inte samtidigt). Finn din kulinariska g-punkt!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: fre mar 17, 2006 7:00 am  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Pueben skrev:
iggy skrev:
therese skrev:
jag vill gnälla på min dåliga karaktär. jag KAN helt enkelt inte sluta äta godis. mitt sockerberoende är värre än jag trodde. snart ramlar väl mina tänder ut Sad


I hear you sistah Wink

Jag är likadan. Tricket är att borsta tänderna nogrant, inte röka och gärna käka minst en fluortablett om dagen.

Ja om man inte är som jag som fått ärva min fars tänder som nästan aldrig får hål Smile (Fast jag följer rådan ovan ändå för säkerhets skull)


Nejnej, tricket ligger i att ersätta beroendet med ett annat beroende. Det är det enda som fungerar för oss verkliga människor. Folk som påstår att de kan sluta exempelvis röka utan att ersätta det med något annat, är förmodligen betalda av någon reklambyrå.
Jag ersätter mitt sockerberoende med bl.a. kaviar, philadelphiamjukost och morötter (gärna inte samtidigt). Finn din kulinariska g-punkt!


Det tricket jag menade var i och för sig om att rädda tänderna och inget annat Wink

Jag erkänner i övrigt att jag mer än gärna ersätter ett beroende med ett annat jag också Very Happy
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: mån mar 20, 2006 5:25 pm  Svara med citat
Pueben
Ettagluttare
Ettagluttare

iggy skrev:
Pueben skrev:
iggy skrev:
therese skrev:
jag vill gnälla på min dåliga karaktär. jag KAN helt enkelt inte sluta äta godis. mitt sockerberoende är värre än jag trodde. snart ramlar väl mina tänder ut Sad


I hear you sistah Wink

Jag är likadan. Tricket är att borsta tänderna nogrant, inte röka och gärna käka minst en fluortablett om dagen.

Ja om man inte är som jag som fått ärva min fars tänder som nästan aldrig får hål Smile (Fast jag följer rådan ovan ändå för säkerhets skull)


Nejnej, tricket ligger i att ersätta beroendet med ett annat beroende. Det är det enda som fungerar för oss verkliga människor. Folk som påstår att de kan sluta exempelvis röka utan att ersätta det med något annat, är förmodligen betalda av någon reklambyrå.
Jag ersätter mitt sockerberoende med bl.a. kaviar, philadelphiamjukost och morötter (gärna inte samtidigt). Finn din kulinariska g-punkt!


Det tricket jag menade var i och för sig om att rädda tänderna och inget annat Wink

Jag erkänner i övrigt att jag mer än gärna ersätter ett beroende med ett annat jag också Very Happy


Jahaaaa. Smile
Jag tänkte väl. Och med det menar jag att jag inte gjorde det.

Dumt uttryck.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: tis mar 21, 2006 8:59 am  Svara med citat
sofia
Dagisunge
Dagisunge

Jag har tröttnat på jättemonsterstora skolarbetet jag ska lämna in nästa vecka och har inte skrivit nånting på det på flera dagar och snart ska jag träffa min lärare och redovisa vad jag - inte! - gjort det senaste.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: sön apr 09, 2006 3:16 am  Svara med citat
Cougar
Ettagluttare
Ettagluttare

Min sambo är dum.... stöddig... för att han har kompisar här... jävla snorunge!!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)

Nästa ämne
Föregående ämne
Sida 4 av 4
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Forumindex  ~  Flygplan och kanelgifflar..

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet


 
Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet




Powered by phpBB and NoseBleed v1.09
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2005