Forumindex
Författare Meddelande
<  Flygplan och kanelgifflar..  ~  Jo, så atte..
InläggPostat: tis apr 11, 2006 5:38 pm  Svara med citat
Amme
Högsta hönset
Högsta hönset

Amme hamnade plötsligt och lustigt i respirator för ett par veckor sedan och ligger nu på sjukhus med TRACK (tub i halsen) så forumet har tagit paus och kommer inte dö.

Vad jag menar är att jag inte har överergett det, utan planerar blåsa mer liv i det sen när jag kan.

Smile

/Amme, sjuk men vid gott mod idag
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: tis apr 11, 2006 6:21 pm  Svara med citat
Pueben
Ettagluttare
Ettagluttare

Är det inte läskigt, när man ibland läser saker väldigt överskådligt och för fort?
De ord jag först urskiljde var ungefär:
Amme skrev:
Amme ... ligger nu på sjukhus ... så ... kommer ... dö.

Tur att jag läste hela inlägget efteråt.

krya på dig
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: tis apr 11, 2006 6:44 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Hoppas du snabbt blir frisk och får komma hem för vi saknar dig!!!

Kramar i massor!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: tis apr 11, 2006 11:08 pm  Svara med citat
Enyam
Ettagluttare
Ettagluttare

Nämen kära du.

Skönt ändå såhär i efterhand att se dig skriva. Vila dig nu, krya till dig och bli frisk så får vi blåsa lite liv i både dig och forumet kanske. Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
InläggPostat: tor maj 04, 2006 7:06 am  Svara med citat
Mackaren
Inskolning
Inskolning

Amme skrev:
Amme hamnade plötsligt och lustigt i respirator för ett par veckor sedan och ligger nu på sjukhus med TRACK (tub i halsen) så forumet har tagit paus och kommer inte dö.

Vad jag menar är att jag inte har överergett det, utan planerar blåsa mer liv i det sen när jag kan.

Smile

/Amme, sjuk men vid gott mod idag

Har de internet eller kanske t o m trådlöst på sjh? Krya på dig!

_________________
Skjut inte upp till i morgon vad du kan skjuta ner idag
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
InläggPostat: tis maj 30, 2006 6:20 pm  Svara med citat
Amme
Högsta hönset
Högsta hönset

Nu börjar jag friskna till.. Andas för egen maskin efter 8 veckor på intensiven. dizzy

Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum..
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: tis maj 30, 2006 7:28 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Amme skrev:
Nu börjar jag friskna till.. Andas för egen maskin efter 8 veckor på intensiven. dizzy

Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum..


Skönt att se dig igen!

Själv så är det ok efter omständigheterna Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: lör jun 03, 2006 7:04 pm  Svara med citat
alizarine
Ettagluttare
Ettagluttare

Jag har mest suttit och känt mig skyldig över att roa mig på Ammes forum när Amme är sjuk. Sad Men kanske Amme blir gladare av att man faktiskt gör det? Smile Skönt iaf att du verkar må bättre nu, hoppas att det fortsätter att bara bli bättre till slut blir bäst! Smile

Jag ska föda barn om en vecka, officiellt. Heh.

_________________
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: lör jun 03, 2006 7:32 pm  Svara med citat
Tobias
Fiskespö!
Fiskespö!

Amme skrev:
Nu börjar jag friskna till.. Andas för egen maskin efter 8 veckor på intensiven. dizzy

Men hur står det till med er andra, och vad ska det bli av mitt stackars forum..


Skönt att du börjar bli frisk igen tjejen. Kram Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: lör jun 03, 2006 9:35 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

alizarine skrev:
Jag har mest suttit och känt mig skyldig över att roa mig på Ammes forum när Amme är sjuk. Sad Men kanske Amme blir gladare av att man faktiskt gör det? Smile Skönt iaf att du verkar må bättre nu, hoppas att det fortsätter att bara bli bättre till slut blir bäst! Smile

Jag ska föda barn om en vecka, officiellt. Heh.


Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är! Smile[/list]

_________________
"Den som har en bibliotek och en trädgård saknar endast en katt"
Blogg: http://blogg.passagen.se/jj.n
Below surface: http://belowsurface.se/forum/
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: mån jun 05, 2006 2:39 pm  Svara med citat
alizarine
Ettagluttare
Ettagluttare

iggy skrev:
Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är! Smile


Ja, båda delarna! Very Happy Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Rolling Eyes Mödrar. Wink

_________________
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: mån jun 05, 2006 4:45 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

alizarine skrev:
iggy skrev:
Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är! Smile


Ja, båda delarna! Very Happy Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Rolling Eyes Mödrar. Wink


Jag förstår dig verkligen! Tom jag är lite nyfiken på hur din bebis ser ut Smile

Fast du menar nog BLIVANDE mödrar Wink De är nästan värre än de som redan är mödrar Smile

_________________
"Den som har en bibliotek och en trädgård saknar endast en katt"
Blogg: http://blogg.passagen.se/jj.n
Below surface: http://belowsurface.se/forum/
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: tis jun 06, 2006 5:12 pm  Svara med citat
alizarine
Ettagluttare
Ettagluttare

iggy skrev:
alizarine skrev:
iggy skrev:
Då måste du vara nervös som bara den? Och nyfiken på vem bebisen är! Smile


Ja, båda delarna! Very Happy Jag har hållit mig sysselsatt senaste tiden och inte hunnit oroa mig, men nu sista veckan ska jag softa... Så nu kommer tankarna. Man hoppas ju att barnet är helt och sådana saker, och funderar givetvis på ALLT som kan gå fel... Rolling Eyes Mödrar. Wink


Jag förstår dig verkligen! Tom jag är lite nyfiken på hur din bebis ser ut Smile

Fast du menar nog BLIVANDE mödrar Wink De är nästan värre än de som redan är mödrar Smile


Ni kommer bli underrättade om barnets utseende och andra onödiga fakta, var så säker. Wink Då jag verkligen är en moder kommer jag ju säkerligen hänfalla åt för sådana typiskt beteende som evigt framhållande av MITT BARN och sådana odrägliga saker. Very Happy Men jag lovar att vara skonsam, om möjligt. Smile

_________________
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: tis jun 06, 2006 5:55 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

alizarine skrev:
Ni kommer bli underrättade om barnets utseende och andra onödiga fakta, var så säker. Wink Då jag verkligen är en moder kommer jag ju säkerligen hänfalla åt för sådana typiskt beteende som evigt framhållande av MITT BARN och sådana odrägliga saker. Very Happy Men jag lovar att vara skonsam, om möjligt. Smile


Äsch då jag tycker om barn så posta på bara Smile

_________________
"Den som har en bibliotek och en trädgård saknar endast en katt"
Blogg: http://blogg.passagen.se/jj.n
Below surface: http://belowsurface.se/forum/
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)

Nästa ämne
Föregående ämne
Sida 1 av 1
Forumindex  ~  Flygplan och kanelgifflar..

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet


 
Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet




Powered by phpBB and NoseBleed v1.09
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2005