Forumindex
Författare Meddelande
<  Flygplan och kanelgifflar..  ~  Gnäll!
InläggPostat: tis feb 21, 2006 9:46 pm  Svara med citat
Knas
Ettagluttare
Ettagluttare

Stackars thmas! Very Happy

Själv somnar jag VARJE gång jag ska försöka plugga i soffan. Fördömt! Mad

_________________
Don´t know about you, but I am un chien andalucien.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
InläggPostat: fre feb 24, 2006 11:37 am  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Får jag gnälla lite på forumet så är det första gången jag har problem med fliksurfning.

Visserligen får jag en fungerande flik som visar rätt sida.

Men sidan jag är på byter till samma sida som fliken den också, som vid ett vanligt klick på en länk Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: tor mar 02, 2006 11:57 am  Svara med citat
Amme
Högsta hönset
Högsta hönset

Det luktar kattkiss från nånstans i närheten av soffan men jag hittar inget sådär omedelbart och tycker det är äckligt att leta mute
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: tor mar 02, 2006 6:48 pm  Svara med citat
Cougar
Ettagluttare
Ettagluttare

Jag vill gnälla lite över min förkylning. Är alldeles trött och slö och superstressad för att jag inte orkar plugga. *snörvel snörvel host host*
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: tor mar 02, 2006 11:16 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Jag vill gnälla över att jag sovit 9 timmar på två nätter och nu har hela hemmet uppställt pga att jag släpat fram massa prylar för avfotning till annonsering på Tradera. Det tog flera timmar att klara av från att jag letade upp dem tills jag fått in alla annonser. Inte fan vill jag plocka undan efter mig nu så trött som jag är...
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: lör mar 04, 2006 5:55 pm  Svara med citat
Cougar
Ettagluttare
Ettagluttare

Jag vill gnälla skitmycket för att Oscarsgalan inte sänds i SVT i år vilket innebär att jag måste släpa med mig maten till en kompis flera mil bort och se sändningarna där. dwear
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: sön mar 05, 2006 12:41 pm  Svara med citat
Tobias
Fiskespö!
Fiskespö!

Jag vill gnälla på att jag inte orkar städa. Jag behöver fanimig någon form av incitament för att ta mig för med vardagsgöromål. Pinsamt!

Så, eh, det är väl mest mig själv jag gnäller på, för ovanlighetens skull Wink
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: sön mar 05, 2006 1:08 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Jag vill gnälla för att jag får skälla på min sambo för att hon ska tvätta någon gång istället för jag som gör det i princip varenda gång annars...
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: sön mar 05, 2006 9:28 pm  Svara med citat
Charley
Ettagluttare
Ettagluttare

Jag vill gnälla för att jag har slut på doughnuts.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
InläggPostat: sön mar 05, 2006 10:51 pm  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

Charley skrev:
Jag vill gnälla för att jag har slut på doughnuts.


Och jag vill gnälla på att Charley lämnat både FB och BS! Kom tillbaka! Min sig-fil byts ut förr eller senare.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: mån mar 06, 2006 9:31 pm  Svara med citat
Alore
Ettagluttare
Ettagluttare

Jag vill gnälla på att inga böcker lyckas fånga mig! Det senaste jag försökte mig på var Strindbergs En dåres försvarstal, men det slutade med att jag drömde helt sjukt skumma drömmar om att jag var på en dekadent bar med min underbare svensklärare frå gymnasiet. Jag envisades med att kalla honom August hela drömmen, och alla blev galna på slutet. Tjohoo! Laughing Jag är alldeles för känslig för intryck och kan inte läsa eller se något djupare än Rocky (Kellermans alltså) eller E.R nuförtiden...
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
InläggPostat: ons mar 08, 2006 10:39 pm  Svara med citat
therese
Dagisunge
Dagisunge

jag vill gnälla på min dåliga karaktär. jag KAN helt enkelt inte sluta äta godis. mitt sockerberoende är värre än jag trodde. snart ramlar väl mina tänder ut Sad
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
InläggPostat: tor mar 09, 2006 7:36 am  Svara med citat
iggy
Glad i hågen
Glad i hågen

therese skrev:
jag vill gnälla på min dåliga karaktär. jag KAN helt enkelt inte sluta äta godis. mitt sockerberoende är värre än jag trodde. snart ramlar väl mina tänder ut Sad


I hear you sistah Wink

Jag är likadan. Tricket är att borsta tänderna nogrant, inte röka och gärna käka minst en fluortablett om dagen.

Ja om man inte är som jag som fått ärva min fars tänder som nästan aldrig får hål Smile (Fast jag följer rådan ovan ändå för säkerhets skull)
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
InläggPostat: fre mar 10, 2006 3:04 pm  Svara med citat
Tobias
Fiskespö!
Fiskespö!

Idag gnäller jag på det ondskefulla nästan sataniska elbolaget som skickar halvårsräkningar till fattiga studenter!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
InläggPostat: tor mar 16, 2006 3:18 pm  Svara med citat
alizarine
Ettagluttare
Ettagluttare

Passar på att gnälla lite när tillfälle nu ges. Wink Jag är så jävla sjuk! (Relativt sett.) Känns så onödigt när man är på smällen, och inte blir det bättre vid vetskapen att jag hunnit vara sjuk 6 gånger (sic!) under graviditeten, varav jag varit helt klubbad 2 ggr (nu och en gång i höstas). Den som lever får se om bebisen är hel. ;P Penicillin vid sambons hemkomst iallafall.

Sådärja, nu känns det bättre. Very Happy

_________________
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Visa inlägg nyare än:   
Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)

Nästa ämne
Föregående ämne
Sida 3 av 4
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Forumindex  ~  Flygplan och kanelgifflar..

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet


 
Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet




Powered by phpBB and NoseBleed v1.09
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2005